Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата се предаде. Помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфата се предаде. Помощ

    Момци стана някакъв феномен с моята 145 1.4 TC. Тази сутрин със запалването нещо много яко гръмна и излезе син пушек изпод капака. След това алфата не иска да задържи обороти.При запалване се форсира сама до 3000 и гасне. Направи ми впечатление ,че звука на генерацията е силно буботещ сякаш нямам гърне. Видимо всичко си е на мястото. Двигатела при запалване работи също нормално макар и за 2 секунди. Нямам и ни най-малка идея към какво да се насоча. Моля за съвет
    Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
    Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

  • #2
    Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщение
    Момци стана някакъв феномен с моята 145 1.4 TC. Тази сутрин със запалването нещо много яко гръмна и излезе син пушек изпод капака. След това алфата не иска да задържи обороти.При запалване се форсира сама до 3000 и гасне. Направи ми впечатление ,че звука на генерацията е силно буботещ сякаш нямам гърне. Видимо всичко си е на мястото. Двигатела при запалване работи също нормално макар и за 2 секунди. Нямам и ни най-малка идея към какво да се насоча. Моля за съвет
    Пръснал си нещо по колектора и смуче въздух, не се шашкай, а разглобявай!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      мислиш ли ,че спукана генерация или колектор ще направи така ,че да не работи колата
      Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
      Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

      Comment


      • #4
        От колкектор .. да , имам опит с друга марка, но ефекта е същия.
        Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщение
          мислиш ли ,че спукана генерация или колектор ще направи така ,че да не работи колата
          Говорим за всмукателния колектор щом вдига обороти бъди сигурен, че смуче въздух откъдето не трябва!
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            има логика да. отивам да разглабям
            Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
            Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

            Comment


            • #7
              много благодарско за правилната насока. колектора се е отцепил целият както се вижда на снимката. До колкото виждам е от 2 части и силно се надявам да има начин да си намера долната и да я сложа. На горната част на колектора са ми тръбите за газовият инжекцион и не ми се иска да ги махам. От тук натам очаквам мнения и коментари отностно ремонта.
              image upload with preview
              Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
              Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщение
                много благодарско за правилната насока. колектора се е отцепил целият както се вижда на снимката. До колкото виждам е от 2 части и силно се надявам да има начин да си намера долната и да я сложа. На горната част на колектора са ми тръбите за газовият инжекцион и не ми се иска да ги махам. От тук натам очаквам мнения и коментари отностно ремонта.
                image upload with preview
                Цял е по принцип и е лепен и е на щипки, няма да стане така търси си цял. Тръбите ще ти ги премести газаджията за 5 минути, може да му занесеш предварително колектора да го надупчи и да му сложи нипелчетата - да не ти влизат пластмасови "стружки" при буталата
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  сега ако ми кажете и пътя по който да сваля тоя колектор , сте златни
                  Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                  Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                  Comment


                  • #10
                    Държи се на 2 болта отгоре и 2 отдолу(тампонче), долните се развиват най-лесно на канал. Разкачаш кабелчета, вакумчета, скоби, буксите на ламбдата и датчика на коляновия май, които са закачени на колектора, дросели, мросели и т.н. Не е за висшисти. По-скоро за мазохисти успех!
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment

                    Working...
                    X