Момци стана някакъв феномен с моята 145 1.4 TC. Тази сутрин със запалването нещо много яко гръмна и излезе син пушек изпод капака. След това алфата не иска да задържи обороти.При запалване се форсира сама до 3000 и гасне. Направи ми впечатление ,че звука на генерацията е силно буботещ сякаш нямам гърне. Видимо всичко си е на мястото. Двигатела при запалване работи също нормално макар и за 2 секунди. Нямам и ни най-малка идея към какво да се насоча. Моля за съвет
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфата се предаде. Помощ
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщениеМомци стана някакъв феномен с моята 145 1.4 TC. Тази сутрин със запалването нещо много яко гръмна и излезе син пушек изпод капака. След това алфата не иска да задържи обороти.При запалване се форсира сама до 3000 и гасне. Направи ми впечатление ,че звука на генерацията е силно буботещ сякаш нямам гърне. Видимо всичко си е на мястото. Двигатела при запалване работи също нормално макар и за 2 секунди. Нямам и ни най-малка идея към какво да се насоча. Моля за съветsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
-
Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщениемислиш ли ,че спукана генерация или колектор ще направи така ,че да не работи колатащом вдига обороти бъди сигурен, че смуче въздух откъдето не трябва!
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
много благодарско за правилната насока. колектора се е отцепил целият както се вижда на снимката. До колкото виждам е от 2 части и силно се надявам да има начин да си намера долната и да я сложа. На горната част на колектора са ми тръбите за газовият инжекцион и не ми се иска да ги махам. От тук натам очаквам мнения и коментари отностно ремонта.
image upload with previewАlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщениемного благодарско за правилната насока. колектора се е отцепил целият както се вижда на снимката. До колкото виждам е от 2 части и силно се надявам да има начин да си намера долната и да я сложа. На горната част на колектора са ми тръбите за газовият инжекцион и не ми се иска да ги махам. От тук натам очаквам мнения и коментари отностно ремонта.
image upload with previewsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Държи се на 2 болта отгоре и 2 отдолу(тампонче), долните се развиват най-лесно на канал. Разкачаш кабелчета, вакумчета, скоби, буксите на ламбдата и датчика на коляновия май, които са закачени на колектора, дросели, мросели и т.н. Не е за висшисти. По-скоро за мазохистиуспех!
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment